Onurğa sütununu düzəldən sadə məşq!

Onurğa sütununun əyriliyi son illərdə olduqca geniş yayılmış haldır. Bu problemi həm idman məşqləri, həm də tibbi yollarla bərpa etmək mümkündür.

İdman sayəsində onurğa sütununda yaranmış xoşagəlməz ağrılardan qısa müddətdə xilas ola və nəhayət ideal qamətə sahib ola bilərsiniz. Bu, xüsusilə oturaq həyat tərzi yaşayanlar və ya ofisdə xeyli vaxt kompüter qarşısında oturan insanlar üçün aktualdır.

Çıxış vəziyyəti.

Qarnı üstə dümdüz uzanın və alnınızı yerə qoyun. Əllərinizi ombalara doğru sıxın. Dirsəkləri düz saxlayın, ayaqları bir-birinə yapışdırın.

Nəfəs alın.

Əllərin və ayaqların vəziyyətini dəyişməmək şərti ilə əvvəlcə başınızı, ardıcıl olaraq sinəni yuxarı qaldırın.

Nəfəs verin.

Bədəni və başı yavaş-yavaş aşağı salın. Bu hərəkəti 10 dəfə təkrar edin.

Həftədə cəmi 3 dəfə bu tapşırığı yerinə yetirərək siz onurğa əzələləri, qarın və yanları möhkəmləndirəcəksiniz. Bütün bunlar daxili orqanlarının işinə də müsbət təsir göstərəcək və siz özünüzü daha yaxşı hiss edəcəksiniz.

1 müştəri baxışı

5 ulduzdan 5
1 reytinq
Onurga sutununun hansi hissesi daha cox problemle uzleshir?
2 ay əvvəl
Mövzu
Salam. Onurga sutununun hansi hissesi daha cox problemle uzleshir?
Show more
  • hooman52 2 ay əvvəl
    Salam Doktor, mendede bu problem var
  • Dr.Parvin 2 ay əvvəl
    Salam. Boyunun aşağı hissəsi (beş, altı və yeddinci fəqərələr) və belin aşağı hissəsi (dördüncü və beşinçi fəqələr) daha çox problemlə üzləşir. Fəqərələrarası disklərin yerini dəyişməsi də bu iki nahiyədə əmələ gəlir.